یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024

حضرت آیت الله شبیری زنجانی گفتند: ريشه همه مسائل در فرهنگ است و هر كس که بخواهد در هر جبهه اي فعاليت كند، بايد مبناي فرهنگي داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،معظم له، امروز در دیدار رييس سازمان بسيج مستضعفين با ابراز رضايت از گزارش فعاليت‌ها و برنامه هاي گسترده بسيج، اظهار داشتند: فعالیت‌های گسترده بسیج جای قدردانی دارد.

ایشان  در خصوص گراميداشت روز غدير توسط بسيجيان در سراسر كشور، گفتند: اساس همه الطاف الهي، غدير و اميرالمومنين(ع) است و گل سرسبد عالم، پيامر عظيم الشان و اهل بيت عليهم السلام هستند.

اين مرجع تقليد، فعاليت هاي فرهنگي را مبناي همه كارها دانسته و تصريح كردند : اين‌كه بسيج به فعاليت هاي فرهنگي توجه دارد به آن جهت است كه ريشه همه مسائل در فرهنگ است و هر كس در هر جبهه‌اي فعاليت كند، بايد مبناي فرهنگي داشته باشد.

حضرت آيت الله شبيري زنجاني، فرهنگ را اساس كار دانسته و افزودند: هر قدر زحمت و تلاش بسيجيان بيشتر باشد، بسيار بيشتر از آن خداوند به انسان پاداش مي دهد.

ایشان، پاداش الهي را حتمي و ضروري دانسته و بيان كردند: سختي‌ها، مشكلات و فداكاري‌ها بسیجیان همچون شهادت شهداي اخير بسيج در چابهار، از طرف خداوند جبران شده و ريشه فداكاري هاي بسيج در ايمان به خداوند و اهل بيت (ع) مي باشد.

معظم له در پایان با دعاي خير در حق بسيجيان، اظهار داشت: انشاء‌الله بسیجیان با اخلاص كامل عمل کرده و پاداش خود را به بهترين وجه در همه عوالم از خداوند دريافت خواهيد كرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha