چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش محل پرورش نخبگان دینی و علمی است و باید مراقب بود که هیچکدام از این دو حوزه یعنی علم و دین در این نهاد، دچار آسیب نشود.

به گزارش سرویس استان‌های خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی‌بوشهری در دیدار دبیر ستاد همکاری‌ها حوزه و آموزش و پرورش با وی در بوشهر گفت: وزارت آموزش و پرورش را باید، وزارت دین بنامیم؛ زیرا مهم ترین دستگاه توسعه، ترویج و پیشرفت دین است و در این نهاد، انسان که هسته و عامل اصلی توسعه هر کشوری است ساخته می شود بنابراین باید به مساله تربیت دینی در این نهاد، توجه جدی صورت گیرد.

وی افزود: آموزش و پرورش محل پرورش نخبگان دینی و علمی است و باید مراقب بود که هیچکدام از این دو حوزه یعنی علم و دین در این نهاد، دچار آسیب نشوند.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: اگر سند تحول، به خوبی مدیریت شود و اعتبارات لازم برای تحقق آن، مصوب شود به طور قطع آینده روشنی در انتظار خواهد بود؛ هم اکنون به نظر می رسد که در سیستم آموزش وپرورش ما، کفه ترازو به سمت آموزش، سنگینی می کند پس باید در ساختار آموزش و پرورش تحول مناسبی ایجاد شود تا حوزه پرورش نیز به پویایی برسد.

به گزارش دبیرخانه ستاد همکاری ها، حجت الاسلام والمسلمین ملکی دبیرستاد همکاری ها حوزه های علمیه و آموزش و پرورش نیز در این دیدار خواستار فعال‌تر شدن کمیته‌های همکاری حوزه و آموزش و پرورش در این استان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha