چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

نشست اعضای ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، با هدف بررسی و پیگیری مصوبات این ستاد، در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در نشست اعضای ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه که روز گذشته با حضور اعضای دبیرخانه ستاد برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، مشاور وزیرآموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری ها، خواستار بررسی مصوبات قبلی و تمهیدات لازم جهت اجرای برنامههای ستاد شد.

وی افزود: براساس موافقت وزیر آموزش و پرورش، مصوب شد که فعالیت های مرتبط با همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه  از مسیر این ستاد پیگیری و انجام شود.

دبیر ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه با تاکید بر لزوم برگزاری نشست های دبیران مناطق پنج گانه کشور در طول سال، تصریح کرد: باید فرم های ویژه عملکرد دبیران کمیته های استانی طراحی شود و فرایند فعالیت های آنان، مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد تا عملکرد دبیران و کمیته های استانی به شکل آماری بررسی شود.

برپایه این گزارش، در ادامه، اعضای ستاد همکاری ها به بحث و بررسی پیرامون برنامه های این ستاد در حوزه های مختلف پرداختند که از آن جمله، برنامه ریزی در خصوص برنامه های ویژه همایش ویژه این ستاد در اردیبهشت ماه سال آینده بود که در این زمینه مقرر شد نمایشگاه دستاوردهای ستاد برپا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha