سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

مسئول دفتر نمایندگی معاونت تهذیب حوزه در شهرک مهدیه از اجرای طرح غیرحضوری حفظ قرآن کریم برای قرآن آموزان کانون قرآن وعترت شهرک مهدیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حمید حسن زاده گفت: هدف از اجرای این طرح را حفظ کیفی محفوظات قرآن آموزان عنوان کرد وگفت: دفتر نمایندگی معاونت تهذیب شهرک مهدیه با تاسیس کانون قرآن و عترت، فعالیت‌های گسترده قرآنی را آغاز کرده است که برخی از این فعالیت‌ها برای بار اول در کل کشور به اجرا درآمده است.

وی افزود: در همین راستا طرح حفظ قرآن کریم با بیش از 600 قرآن آموز در مقاطع مختلف سنی در حال برگزاری است.

 مسئول دفتر نمایندگی معاونت تهذیب شهرک مهدیه تاکید کرد: از ویژگی‌های مهم این طرح، اجرای طرح غیرحضوری حفظ قرآن کریم در ایام تعطیلات نوروز می‌باشد که با برنامه‌ریزی دقیق از تاریخ 23 اسفند سال جاری شروع شده و تا 17 فروردین سال آتی  با سبکی جدید در تمام مقاطع ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان ساخت: هدف از اجرای این برنامه، حفظ کیفی محفوظات قرآن آموزان می‌باشد که در این طرح از نظرات اساتید خبره حفظ قرآن کریم استفاده شده است.

حجت الاسلام حمید حسن زاده اظهار داشت: پس از گذشت سه ماه از آغاز طرح حفظ قرآن کریم در کانون قرآن و عترت مهدیه، اکثر شرکت کنندگان در مقطع ابتدایی در کنار تحصیل در دبستان، حفظ یک جز را تمام نموده‌اند و برخی از قرآن آموزان نیز در مسابقات استانی حائز رتبه برتر شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha