دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024

معاون تهذیب حوزه های علمیه یکی از برنامه های اصلی این معاونت در آستانه انتخابات بسیار مهم سال جاری را توسعه و ترویج اخلاق انتخاباتی و سیاسی در سطح کشور عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین هادی حسینخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: در سال جدید بنا داریم قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، در راستای توسعه و تعمیق مسایل اخلاقی در عرصه های سیاسی تلاش کرده و مباحث مطروحه را به این سمت و سو، هر چه بیشتر و بهتر سوق دهیم.

وی همچنین با اشاره به این که به لطف الهی فعالیت های معاونت تهذیب حوزه های علمیه در سال های اخیر از رشد خوبی برخوردار بوده است، گفت: خوشبختانه جامعه اسلامی روز به روز احساس نیاز بیشتری به مسایل اخلاقی در عرصه های مختلف می کند و در همین راستا نیز این معاونت ماموریت ها و رسالت های مهم خویش را با تمام توان انجام می دهد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه ادامه داد: این معاونت در سال جدید در جهت گسترش برنامه های اخلاقی، مباحث تخصصی خود در زمینه خانواده ، مشاوره ، مسایل سیاسی و ... را دنبال می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی همچنین اعزام کارشناسان خبره اخلاقی به مناطق مختلف کشور و تقویت معاونت های تهذیب حوزه های سراسر کشور از دیگر سیاست ها و برنامه ها در سال 1392 برشمرد .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha