چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور طلابی از سراسر کشور در شهرستان خوی خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد قهرمانی در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به برنامه های متعدد حوزه علمیه استان آذربایجان غربی در ایام تابستان اظهارداشت: تمام مدارس علمیه استان در طول ایام تابستان برای طلاب خود برنامه ها مدونی را در نظرگرفته اند.

وی برگزاری دروس اخلاقی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد و افزود: تمام مدارس حوزه علیمه استان برای طلاب خود در طول تابستان برنامه های اخلاقی در نظرگرفته اند که از اول تیرماه تا آخر ماه مبارک رمضان  با حضور اساتید برجسته اخلاق استانی  و کشوری برگزار می گردد

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با اشاره به فرصت ماه مبارک  رمضان برای عبادت و خود سازی ادامه داد: این دوره های اخلاقی با همکاری معاونت تهذیب  برگزار می شود که در این برنامه‌ها سعی شده است تا طلاب از فرصت ماه مبارک شعبان به بهترین شکل بهره ببرند.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور طلابی از سراسر کشور در شهرستان خوی خبرداد و اضافه کرد :  در این دوره که از اول تیرماه آغاز شده به مدت بیست روز ادامه خواهد داشت.

این استاد حوزه، با بیان اینکه این دوره درمدرسه علمیه نمازی خوی برگزار می شود تصریح کرد:  در این دوره تربیت مربی قران کریم بیش از 250 طلبه از سراسر کشور حضور داشته و به فراگیری موضوعات قرآنی مشغول می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha