چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

همزمان با سومین سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، ویژه نامه ولایت فقیه در پایگاه حوزه نت به روز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، این ویژه نامه در 4 بخش اصلی مقالات، پاسخ به شبهات، اخبار و تصاویر تهیه و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: "ولایت و حکومت اسلامی"، "فلسفه و ضرورت ولایت فقیه"، "ادله اثبات ولایت فقیه"، "پیشینه بحث ولایت فقیه"، "ولایت فقیه از منظر علما" و "ولایت فقیه انتصاب یا انتخاب" از جمله موضوعات این ویژه نامه خواندنی می باشند.

بنا بر این گزارش،  "شرایط ولی فقیه"، "وظایف و اختیارات ولی فقیه"، "ولایت مطلقه فقیه"، "ولایت فقیه و اصطلاحات نوظهور" از جمله دیگر عناوین مقالات موجود در این ویژه نامه است.

پاسخ به شبهات از جمله بخش های دیگر ویژه نامه ولایت فقیه می باشد که  شامل عناوینی از جمله؛ "دلایل عقلی و نقلی ولایت مطلقه فقیه"، "آیا ولی فقیه در ایران برای کل جهان ولی فقیه است؟"،" آیا ولایت مطلقه به معصومان اختصاص دارد؟"، " آیا ولایت فقیه با جمهوریت سازگاری دارد" و ... می باشد.

دانشنامه ها از دیگر مطالب خواندنی این ویژه نامه می باشند که از جمله می توان به "ولایت و رهبری"، "حکومت اسلامی"، "امام خمینی (ره)" و "مقام معظم رهبری" اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند جهت استفاده از این ویژه نامه مناسبتی به آدرس اینترنتی حوزه نت که در ذیل آمده مراجعه کنند.http://hawzah.net/Hawzah/Occasions/OccasionView.aspx?LanguageID=1&OccasionID=70112 انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha