سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

طی مراسمی در اندونزی، از کتاب "آهنگ آنکلونگ" (حاوی مطالبی پیرامون ایران امروز) رونمایی شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، در این کتاب مجموعه ای از باورها، آداب و رسوم ایرانیان و نیز توجه به عاشورا، امام عصر (عج) و فرهنگ شهادت  مشهود است.

در آیین رونمایی از این کتاب، آقای مفتاح نویسنده کتاب اظهار داشت: این کتاب داستان سفر به جمهوری اسلامی ایران و تبیین واقعیت های امروز این کشور و مردم را بیان می کند.

آقای دکتر جلال الدین، رهبر جمعیت اهل‌بیت(ع) اندونزی نیز در این مراسم گفت: این نویسنده جوان، به خوبی توانست خاطرات سفر به ایران را به تحریر در آورد و این کتاب اثری  است که به تمام علاقه‌مندان مطالعه آن را توصیه می کنم.

آقای ابراهیمیان رایزن فرهنگی کشورمان در اندونزی هم ضمن تقدیر از نویسنده این کتاب، تبیین باورهای دینی و فرهنگی ایران امروز را توسط نویسنده، تحسین نمود و اظهار داشت: نویسنده، در این کتاب نشان داد که ایرانیان دارای فرهنگ غنی هستند و در تبیین عشق ایرانیان به اهل بیت (ع) و امام زمان قلم زدند و هم فرهنگ شهادت در ایران را برای مردم اندونزی به زبان این کشور، به تصویر کشاند.

در پایان مراسم، این کتاب توسط رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران رونمایی گردید.

خاطر نشان می شود نویسنده این کتاب در سفر دکتر محمد نوح، وزیر فرهنگ و آموزش اندونزی به تهران که به مناسبت هفته فرهنگی اندونزی در مهرماه 92 صورت گرفت، حضور داشت و به واسطه این سفر، ایران امروز را در کتابی به تصویر کشید. وی هم اینک مدیر مجتمع آموزشی شهید مطهری اندونزی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha