چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

مدیر مدرسه علمیه دارالحکمه اصفهان گفت: باید توطئه های دشمنان را برای مردم تبیین کنیم تا آنان با هوشیاری به موقع برابر این توطئه ها بایستند.

حجت الاسلام نم نبات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با ارزیابی از حماسه نهم دیماه اظهار داشت: دشمنان نظام و فتنه گران در سال 88 نقشه براندازی نظام جمهوری اسلامی را در سر می پروراندند و عده ای از افراد غافل و جاهل نیز در این راستا از دشمنان حمایت کردند. 

وی افزود: کار به جایی رسید که این افراد با اصل نظام جمهوری اسلامی نیز مخالفت کردند و دشمنان از آنها حمایت کردند.

مدیر مدرسه علمیه دارالحکمه تاکید کرد: مردم متوجه شدند که مباحث این افراد از اختلافات سیاسی فراتر رفته است و ملت ایران با توجه به علاقه دینی و انقلابی خود و با کمک رهنمودهای رهبری حماسه ای را آفریدند که در تاریخ انقلاب جاودانه است.

وی ادامه داد: هر سال با گرامی داشت این روز عظیم مردم به فتنه گران اعلام می کنند که وقایع سال 88 را فراموش نکرده و فتنه گران هیچ گاه جایگاهی در میان مردم نخواهند داشت .

حجت الاسلام نم نبات تصریح کرد:  مردم با حضور در صحنه حماسه 9 دی این پیام را برای افرادی که کوچک ترین فکر ناصواب در قبال انقلاب مردمی ایران را در سر بپرورانند، صادر کردند که اگر آنها بخواهند در برابر آرمان های دینی و انقلابی مردم بایستند مردم نیز در برابر تمام دنیای آنها می ایستند.

وی  با اشاره به لزوم افزایش بصیرت در میان مردم اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بر ایجاد بصیرت در میان مردم تاکید خاصی دارند به این معنا که با برگزاری جلسات متعدد توطئه های مختلف دشمنان را که هر روز عوض می شود برای آنها تبیین کنیم تا مردم ایران با هوشیاری به موقع خود همچون همیشه استوارانه در برابر این توطئه ها بایستند.

 

800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha