پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
حجت‌الاسلام غروی گلپایگان

حجت الاسلام والمسلمین غروی از پذیرش طلبه و استاد در مدرسه علمیه آیت‌الله گلپایگانی در سال تحصیلی آینده خبر داد.

مدیر مدرسه آیت‌الله العظمی گلپایگانی این شهر در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، اظهارداشت: مدرسه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی شهرستان گلپایگان از داوطلبین واجد شرایط برای سال تحصیلی 93-94 پذیرش به عمل می آورد.

وی با بیان این مطلب که پذیرش امسال در سه سطح یک، دو و سه انجام می گیرد، بیان داشت: امسال در سطح یک فقط پایه یک پذیرش صورت می گیرد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی شهرستان گلپایگان، ظرفیت پذیرش پایه اول را 30 نفر اعلام و گفت: براس سطح 2 و 3 نیز ظرفیت بالغ بر 12 نفر در نظر گرفته شده است؛ البته اگر متقاضی زیاد باشد، ظرفیت پذیرش نیز افزایش خواهد یافت.

این استاد حوزه، در ادامه به شرایط مهم پذیرش در این مدرسه اشاره کرد وگفت: داشتن معدل بالا، نداشتن ناقصی از پایه های ماقبل، تعهد به حضور مستمر در ایام تحصیل در مدرسه و قبولی در مصاحبه از شرایط پذیرش در این مدرسه است.

وی یادآورشد: علاقه مندان به تحصیل در این مدرسه جهت ثبت نام می توانند به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور به آدرس:www.howzehqom.ir مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 03723250950 تماس حاصل نمایند

حجت الاسلام والمسلمین غروی، در بخش دیگری از سخنان خود از فراخوان این مدرسه برای جذب استاد خبرداد و خاطرنشان ساخت: مدرسه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی از اساتید مجرب سطوح عالی، جهت تدریس در این مدرسه دعوت به عمل می آورد؛ علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با این مدرسه تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha