چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
یادواره شهدا

یادواره شهدای روحانی ، با سخنرانی رئیس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا در اهواز برگزار می گردد.

حجت الاسلام فاضل پشم فروش، دبیر یادواره شهدای روحانی مسجد امام حسن عسگری اهواز، با اشاره به برگزاری این مراسم پرفیض، اظهار داشت: یادواره شهدای روحانی و 122 شهید مسجد امام حسن عسگری امروز بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

وی گفت: حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری، رئیس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا  سخنران این مراسم معنوی بوده و حاج حسن صفری نیز دراین مراسم مداحی خواهد کرد.

حجت الاسلام پشم فروش، برگزاری یادواره های شهدا را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان جوانان مهم دانست و بیان داشت: حضور جوانان در این برنامه هم عاملی مهم در راستای ارتقاء روحیه فرهنگی آنان بوده و هم سبب خنثی سازی توطئه های دشمنان می شود.

دبیر یادواره شهدای روحانی اهواز، با اشاره به رونمایی کتاب شیخ شهید، به عنوان یکی دیگر از برنامه های گرامیداشت روز شهدا، خاطرنشان ساخت: کتاب «شیخ شهید» پیرامون زندگی روحانی "شهید محمدعلی دغاغله" است که همزمان با روز شهدا، رو نمایی می شود.

وی خاطرنشان ساخت: کتاب شیخ شهید، نگاهی گذرا به زندگانی پربار روحانی شهید، حجت الاسلام محمدعلی دغاغله دارد که آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در بخشی از آن، به بیان خاطراتی از این شهید روحانی والا مقام پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha