چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 329540
۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
س

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، با تاکید برنهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: پایبندی به آرمان های شهدا کشور را از بحران ها نجات می دهد.

حجت الاسلام یوسف جمالی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با اشاره به نامگذاری های سال از سوی مقام معظم رهبری اظهارداشت: مقام معظم رهبری سرساله با نامگذاری آن سال مسیر کشور را مشخص کرده و همگان برای پیشرفت کشور باید این راه را ادامه دهند.

وی با تصریح این مطلب که  مقام معظم رهبری امسال را به نام" فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی" اعلام کرده اند، افزود: نگرانی ایشان از وضعیت فرهنگی کشور و تاکیدات مکرر معظم له مخصوصا در سال جدید وظیفه نهادها و موسسات فرهنگی را بسیار سنگین تر نموده است.

حجت الاسلام جمالی، در خصوص دغدغه های مقام معظم رهبری پیرامون مسائل فرهنگی تصریح کرد: یگانه راه برون رفت از وضعیت نگران کننده فرهنگی ،حرکت در راه مسیر شهداء و پایبندی به ارمان های آنهاست.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به مناطق جنگی جنوب کشور در اوایل سال جاری، عنوان داشت: معظم له با سفر به مناطق عملیاتی جنوب این مطلب را متذکر شدند که منظور از مدیریت جهادی حرکت در مسیری است که شهدایی چون شهید همت باکری،خرازی، برونسی ها و... پیش پای ما گذاشتند.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه رزمندگان به همه خواسته های مادی ودنیوی نه گفته و تنها به دنبال حراست از مرزهای دینی و فرهنگی این مملکت بودند ابراز داشت: امروز تنها راه برون رفت از مصائب دنیایی از جمله مشگلات اقتصادی، ایثار، گذشت، ولایتمداری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha