جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
کد خبر: 329552
۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
حجت‌الاسلام سعیدی

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: در نظام اسلامی، رسیدگی به محرومان و نیازمندان در اولویت برنامه هاست و این مسئله ارزش بالایی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، پیش از ظهر امروز در نشستی با مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، گفت: هرچه قداست و ریشه‌های خدمت در کمیته امداد بازگو شود، بر عزم و استواری فعالان این عرصه خواهد افزود و تأکیدی است که راه درست گم نشود.

وی با اشاره به داستان حضرت خضر و موسی(ع)، گفت: در این داستان، خداوند معارف الهی را از طریق همراهی دو پیامبر الهی تبیین کرده و بر اساس این داستان، ‌ممکن است در مسیری که فعالان کمیته امداد امام خمینی(ره) اتخاذ کرده‌اند، افرادی روی ناآگاهی حرف‌هایی بزنند، این سخنان نباید شما را دلسرد کند.

امام جمعه قم با اشاره به سیره نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار علیهم‌السلام در رسیدگی به نیازمندان، گفت: در صدر اسلام،‌ اصحاب صفه که برای حفظ ایمان خود به مدینه مهاجرت کرده بودند، در جایگاهی مرتفع در مسجدالنبی و در مرکز قدرت و حکومت اسلامی اسکان یافتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اهتمام نظام اسلامی در رسیدگی به وضع محرومان، گفت: در نظام اسلامی، رسیدگی به محرومان و نیازمندان در اولویت برنامه هاست و این مسئله ارزش بالایی دارد.

وی با اشاره به این که نزدیک به 23 میلیون نفر شامل مددجویان، نیازمندان و خیران با کمیته امداد امام خمینی(ره) مرتبط هستند، افزود: با این تعداد جمعیت که تحت پوشش هستند، شایسته است که رسانه‌ای فراگیر داشته باشید.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: 23 میلیون نفر جزو خانواده کمیته امداد هستند که بالاترین مخاطب را در کشور شامل می‌شود، از این رو باید رسانه ای وزین از سوی این نهاد راه‌اندازی شود.

انتهای پیام// 15/ 313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha