سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 336065
۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
قرآن

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: تا کنون 6 هزارو 300 نفر در این استان در سامانه حفظ قرآن ثبت نام کرده‌اند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفتگو با خبرنگار حوزه در خرم آباد با اعلام این خبر گفت :سهمیه استان لرستان برای طرح حفظ قران کریم امسال 7 هزارو 700 نفر پیش بینی شده است که تا کنون 6 هزارو 300 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود که باز هم با استقبال مردم این امار فراتر از سهمیه برسد .

حجت الاسلام جواد عباس زاده افزود : از دیگر برنامه های ما ،کلاسهای طرح حفظ قران کریم است که در امامزادگان، مساجد و موسسات قرانی وابسته به اوقاف و امور خیریه استان لرستان برگزار و شرکت کنندگان در این طرح با تلاش می توانندحافظ قران شوند

وی همچنین از برگزاری مسابقات قرانی در رشته های حفظ قرائت ترتیل و مفاهیم در دهه کرامت امسال ویزه خواهران و برادران خبر داد و افزود :این مسابقات قرآنی در دو بخش شکوفه ها و بزرگسالان و همزمان با دهه کرامت در استان لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان خاطر نشان کرد :همچنین به منظور گرامیداشت مقام والای امامزادگان استان لرستان 6همایش تحت عنوان تکریم امامزادگان این استان به زودی بر گزار می شود.

وی در خصوص برنامه های اوقات فراغت این سازمان در تابستان نیز گفت :امسال کلاسهای اوقات فراغت در 26 پایگاه این سازمان در سطح استان با حضور 7 هزار دانش اموز لرستانی در مقاطع مختلف برگزار و اموزش های قرآن، عقاید، احکام و ورزش ارائه شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان خاطر نشان کرد :در تمام طرحهای فراغتی این سازمان از روحانیون اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی و همچنین رو حانیون بومی استفاده می گردد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha