چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 336320
۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
تهذیب

مدیر برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه، از برگزاری هشتمین گردهمایی معاونان تهذیب استان‌های کشور از ۴ تا ۶ شهریورماه در مشهد خبرداد.

حجت الاسلام مصطفی رضوی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه ، با اعلام این مطلب اظهارداشت: این هم اندیشی به روال گذشته، با هدف تبیین برنامه‌های معاونت تهذیب مدارس و همچنین بررسی راه‌کارهای ترویج مبانی اخلاقی و تهذیبی همراه با مسائل آموزش دروس حوزوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این گردهمایی افزود: در این هم اندیشی دو هدف کلی در دو بخش پیگیری می شود که امیدورایم بتوانیم به نتایج مطلوب برسیم؛ در بخش دانش افزایی به بررسی خطر سکولاریسم در حوزه با حضور حجت الاسلام و المسلمین صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خواهیم پرداخت.

مدیر برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه، ادامه داد: در بخش دوم هم به بررسی فرصت ها و تهدیدهای فضای سایبری برای حوزه های علمیه پرداخته و از کارشناسان این عرصه استفاده لازم را خواهیم برد.

وی سخنرانی معاون تهذیب حوزه‌های علمیه، زیارت بارگاه مطهر امام رضا(ع) و رونمایی از نرم‌افزار رهنمودهای اخلاقی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان "مکارم ولایت" را از جمله دیگر برنامه‌های این گردهمایی سه روزه برشمرد.

حجت الاسلام رضوی، رونمایی از دو نرم‌افزار قله‌های تهذیبی مربوط به اساتید برجسته حوزه، کارگاه الزامات و اقتضائات زندگی طلبگی و کارمندی، تربیت فرزندان طلاب کارمند و عرفان های نوظهور را از دیگر برنامه های این هم اندیشی اعلام کرد.

به گفته وی ، برگزاری کارگاههای ویژه با موضوعات " آسیب ها و فرصتهای صف و ستاد و فرصت ها و آسیب هی معاونت تهذیب در استانها از دیگر برنامه هایی که معاونان تهذیب در آن حضور خواهندیافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha