سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
5

معاون پژوهش حوزه های علمیه با تأکید بر این که نقش حوزه باید در تحقق این الگو مشخص شود، گفت: این نقش می تواند بسیار پررنگ بوده و حضور جدی ما می تواند باعث پیشرفت و روان سازی این الگو گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی عماد پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای دبیرخانه حوزوی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری بر ضرورت کمک حوزه های علمیه به این دبیرخانه تأکید کرد وبیان داشت: مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برای تدوین الگو نیازمند به حوزه های علمیه است و باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد.

وی اظهار داشت: این مرکز در بخش محتوایی خود به غیر از حوزه، از هیچ نهاد دیگری نمی تواند کمک بگیرد و حوزه نیز نیازمند این مرکز در راستای آماده سازی فضای جامعه برای تحقق این الگو می باشد.

*نقش حوزه های علمیه در تحقق الگو مشخص شود

معاون پژوهش حوزه های علمیه با تأکید بر اینکه نقش حوزه باید در تحقق این الگو مشخص شود، ابراز داشت: این نقش می تواند بسیار پررنگ بوده و حضور جدی ما می تواند باعث پیشرفت و روان سازی این الگو گردد.

*از تمام ظرفیت های موجود استفاده می کنیم

عضو شورای دبیرخانه حوزوی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در پایان خاطرنشان ساخت: با تمام توان ظرفیت های موجود در مدیریت حوزه های علمیه را بسیج کرده تا بتوانیم نقش مؤثری در تحقق این الگو که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha