شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
آیت‌الله نوری

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: دشمنان اسلام و بشریت در راس آنان آمریکا به تکاپو افتاده اندکه انقلاب مردم یمن را به انحراف بکشانند، مردم یمن باید هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، این مرجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل، معاونان ومدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران قم که در دفتر معظم له برگزار شد به تبیین اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه پرداختند.

ایشان با اشاره به سیره انبیای الهی در عرصه جهاد و شهادت خاطر نشان ساختند: انبیاء و پیامبران الهی همواره به دنبال تثبیت فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه بودند و امروزه نیز همین فرهنگ است که سران استکبار و استعمار را به وحشت انداخته است.

معظم له افزودند:بیداری اسلامی که در منطقه صورت گرفته با الگو پذیری از انقلاب اسلامی ایران است و همین فرهنگ جهاد و شهادت باعث پیروزی مستضعفان بر مستکبران شده است و باید تلاش کرد که همواره این روحیه در مردم ما زنده باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی خاطر نشان ساختند:کار بنیاد شهید بسیار مهم و مقدس می باشد و باید بیش از پیش تلاش نماییم تا مردم کشور ما فرهنگ والای دفاع مقدس و فرهنگ آن دوران را در خاطر داشته باشند.

معظم له نصب عکس شهدا در سطح شهر ها را مهم و ضروری دانستندو افزودند: باید تصاویر شهدا را در جاهای مختلف شهر نصب کرد که این کار درشهر مقدس قم شروع شده است و امیدواریم که سایر شهرها نیز این کار انجام شود.

این مرجع تقلید بیان خاطرات و وصیت نامه شهدا را یکی از عوامل زنده نگه داشتن یاد شهد ا در جامعه دانستند و تاکید کردند:باید کیفیت حضور شهدا در جبهه های نبرد حق علیه باطل، رشادت هایی که رزمندگان در طول دفاع مقدس داشتند، وصیت نامه های آنان برای مردم مخصوصا جوانان بیان شود تا مردم جامعه اسلامی ما بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به حضور پر رنگ و موثر روحانیت در دفاع مقدس گفتند:شهدای روحانیت نسبت به جمعیت خود بیشترین شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است و طلاب و روحانیون در این عرصه مهم حضور یافتند به جبهه های نبرد شتافتند و برای میهن اسلامی ایران افتخار آفریدند.

معظم له با اشاره به وقایع کشور یمن تاکید کردند:در یمن اتفاقات خوبی رخ داده است ولی دشمنان اسلام و بشریت در راس آنان آمریکا به تکاپو افتاده اندکه انقلاب مردم یمن را به انحراف بکشانند که باید مردم یمن بصیرت و بینش خود را بیش از پیش افزایش دهند و با ترفند های آنان مقابله کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha