شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
کد خبر: 337875
۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
مریدی

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، با تاکید بر لزوم وحدت بین مسلمانان، تصریح کرد: شکل‌گیری اسرائیل در منطقه، حاصل عدم اتحاد مسلمانان بود و در صورت همبستگی و وحدت، از صفحه روزگار محو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مریدی، با تاکید بر اتحاد مسلمانان در برابر استکبار جهانی مخصوصا رژیم صهیونیستی، ابراز داشت: اسرائیل با شهادت رساندن بیش از 2 هزار انسان بی‌گناه در نوار غزه ماهیت واقعی خود را نشان داد و ملت‌های مختلف جهان با حضور در راهپیمایی‌ها و همچنین در فضای مجازی عمق نفرت خود را از این رژیم اشغالگر اعلام کردند.

وی با بیان این که با گذشت زمان، اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی سرعت بیشتری می‌گیرد گفت: امروز ملت‌های جهان بیدار شده و رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند با منحرف کردن اذهان عمومی به سمت رویدادهای بزرگ ورزشی، بارانی از بمب‌ و موشک بر سر کودکان فلسطینی فرود آورد و مردم جهان سکوت نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مریدی تصریح کرد: شکل‌گیری اسرائیل در منطقه، حاصل عدم اتحاد بین مسلمانان بود و در صورت همبستگی و وحدت جهان اسلام، قطعا از صفحه روزگار محو خواهد شد.

وی با بیان این که یکی از اهداف تشکیل رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه بر هم زدن وحدت اسلامی است، افزود: روحانیون شیعه و سنی باید با بصیرت، هوشیاری و آگاهی کامل از نقشه‌ دشمن و ترویج فرهنگ وحدت در جامعه اسلامی، در مقابل شیطنت‌های دشمن بایستند.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان در پایان بر لزوم کمک به مردمان نوار غزه کردو گفت: خیرین، معتمدین، بازاریان و روحانیون اهل‌سنت بندرعباس 64 میلیون تومان به کودکان مظلوم غزه کمک کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha