چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
11

چه کسانی هستند که با اعصاب مردم بازی می کنند و چه کسانی هستند که از داعش حمایت مالی می کنند و بعد هم ادعای اعتدال می کنند!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حزب الله و اهالی شهر شمسطار لبنان، پیکر شهید مجاهد حسین عبدالامام شحیتلی را که در حین انجام وظیفه به شهادت رسیده بود تشییع کردند.

پیشاپیش تشییع کنندگان گروه پیشاهنگی امام مهدی قرار داشت و پرچم ها و تصاویری در دست مردم بود. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شیخ یزبک رییس شورای شرعی حزب الله و علی مقداد از نمایندگان پارلمان و شماری از علما و فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حضور داشتند.

پیکر پاک این شهید بر روی دستان رفقای وی از میان خیابان های اصلی شهر و در میان گل های سرخ و شعارها و فریادهای حسینی مردم تا جبانة البلدة تشییع و سپس بر پیکر وی اقامه نماز شد تا در مزار خود آرام بگیرد.

شیخ یزبک در حسینیه این شهر در سخنان خود گفت: اگر این مجاهدان و شهدا نبودند لبنان و منطقه اکنون در چه وضعیتی قرار داشت؟

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اقدامات داعش در عرسال و شمال از توطئه ای برای ضربه زدن به ارتش پرده برداشت که اگر ارتش سقوط می کرد و خواسته ابوبکر البغدادی محقق می شد، لبنان توسط آنها سقوط می کرد.

شیخ یزبک از مردم خواست تحقیق کنند تا ببینند چه کسانی بودند که ارتش را بدون فراهم ساختن امکانات لازم به عرسال فرستادند تا با سرنوشت او بازی کنند تا همه از حقیقت و هویت واقعی کسانی که مدعی نگرانی برای جان سربازان ربوده شده و آزادی آنها هستند مطلع شوند و بفهمند چه کسانی هستند که با اعصاب مردم بازی می کنند و چه کسانی هستند که از داعش حمایت مالی می کنند و بعد هم ادعای اعتدال می کنند!

وی افزود: کسانی که گمان می کنند گروهی که صهیونیست ها را از لبنان بیرون کردند و داعش دو روی یک سکه هستند بویی از اعتدال نبرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha