دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
کد خبر: 340141
۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
انصاری راد هرمز

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان از میزبانی این استان برای اجلاس منطقه‌ای نماز خبر داد.

حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با اعلام این مطلب اظهارداشت: با توجه به برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز با موضوع اجلاس نماز و تعالی فرهنگی در دی ماه سال جاری و در خوزستان، مقرر گردیده تا نشست های منطقه ای این اجلاس  در چند استان برگزار گردد که در همین راستا استان هرمزگان به عنوان یکی از میزبانان این اجلاس های منطقه ای انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این اجلاس منطقه‌ای نماز 12 آذر به میزبانی بندرعباس برگزار خواهدشد، ابرازداشت : این اجلاس منطقه ای شامل استان‌های خراسان رضوی‌‌، خراسان شمالی و خراسان جنوبی‌، سیستان و بلوچستان و کرمان می شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان ،تبیین ایفای نقش نماز‌، تعالی فرهنگ نماز‌، ارائه راهکارهای عملی و قابل دستیابی به متولیان امور فرهنگی،‌فضاسازی مناسب تبلیغاتی به‌منظور برگزاری هرچه بهتر اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان  خوزستان ، بررسی مشکلات در زمینه نماز و ارائه راهکارهای لازم درخصوص برون رفت از شرایط موجود ار از مهمترین اهداف برگزاری اجلاس منطقه‌ای در بندرعباس عنوان کرد.

وی با بیان اینمطلب که این اجلاس در سالن اجتماعات گاز بندرعباس برگزار خواهدشد، تصریح کرد: آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، استاندار و حجت الاسلام هوایی  معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات کشور و حجت الاسلام زندوی رئیس سازمان تبلیغات استان هرمزگان از جمله سخنرانان این مراسم خواهند بود.

به گفته حجت الاسلام انصاری راد ،  قرائت و ارائه دو مقاله  استانی و یک مقاله کشوری از دیگر برنامه های این اجلاس خواهد بود.

انتهای پیام 313/18

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha