پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه / مدير مركز خدمات حوزه‌ علميه كاشان و رئيس شوراي شهر كاشان ديدار و گفتگو كردند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام جواهريان و  علی رسول زاده، رئيس شوراي شهر كاشان پيرامون ارائه خدمات فرهنگي، رفاهي و آموزشي به خانواده طلاب و روحانيون ديدار و گفتگو كردند.

حجت الاسلام جواهريان، در ابتداي اين ديدار ضمن معرفي مركز خدمات حوزه‌هاي علميه طی سخنانی اظهارداشت: مركز خدمات حوزه‌هاي علميه خدماتي از جمله تأمين اجتماعي، خدمات درماني، وام قرض‌الحسنه و ... را به طلاب و روحانيون شهر دارالمومنين كاشان كه از دير باز مهد علم و فقاهت بوده ارائه مي‌دهد. 

وی افزود: در سال‌هاي اخير مركز خدمات توانسته است همايش‌هايي از جمله هاديان نور (تجليل از مقام شامخ معمرين)، همايش پيوندهاي آسماني ويژه طلاب جواني كه ازدواج كرده‌اند و همايش ممتازين جهت تشويق فرزندان و همسران طلاب را  با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه و مسئولين كاشان برگزار كند.

مدير مركز خدمات كاشان، با اشاره به اینکه كاشان به خاطر طلبه پرور بودنش يكي از مناطق طلبه پذیر نیز از ديگر استان‌هاي كشور جهت تحصيل علوم ديني مي‌باشد، گفت: از اين مركز به عنوان تأمين كننده بخشي از دغدغه‌ها و نيازهاي اجتماعي طلاب ياد مي‌شود لذا از شوراي اسلامي شهر كاشان درخواست می شود تا با همکاری خود، این نهاد را در ارائه خدمات بهتر یاری نماید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha