یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه/ مشاور بهداشت و سلامت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: مراکز تحت پوشش خدمت مرکز مشاوره تلفنی سلامت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به چهار استان قم، تهران، کرمان و کرمانشاه افزایش یافته است.

دکتر علی یوسفی فرد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» اظهار کرد: مرکز مشاوره تلفنی سلامت به عنوان یکی از مدرن‌ترین مراکز مشاوره در زمینه‌های پزشکی و علوم مرتبط با بهره‌مندی از مشاورانی توانمند در حوزه‌های پزشکی عمومی، روانشناسی، مامائی و تغذیه آمادگی دارد تا پاسخگوی سؤالات طلاب و روحانیون و خانواده‌های  آنان پیرامون سلامت باشد.

وی بیان کرد: به منظور تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و عنایت خاص ایشان به قشر روحانیت در خصوص ارائه هر چه بهتر وسریع‌تر خدمات و نیز در راستای نیل به اهداف مرکز خدمات، مرکز مشاوره تلفنی سلامت از تاریخ 5 خرداد 93 در محل ساختمان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه راه اندازی شد.

مشاور بهداشت و سلامت مرکز خدمات ادامه داد: با تلاش مرکز خدمات و درخواست طلاب و روحانیون،استان‌های تحت پوشش خدمت مرکز مشاوره تلفنی سلامت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به چهار استان قم، تهران، کرمان و کرمانشاه افزایش یافته است.

وی ابراز داشت: روحانیون ساکن استان‌های قم، تهران، کرمان و کرمانشاه می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن 3030 سؤالات خود و خانواده خود را در زمینه‌های پزشکی، مامایی، روانشناسی و تغذیه مطرح و از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

دکتر یوسفی فرد عنوان کرد: طلاب و روحانیون محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی WWW.CSIS.IR/3030 مراجعه و یا با شماره تلفن 31206325 تماس بگیرند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • f IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    سلام علیکم باآرزوی توفیقات روزافزون کار بسیار ارزشمندی است امیدوارم موفق وموید باشید.میخواستم بدانم آیا مشاوره خانوادگی بصورت حضوری نیزدارید؟اگر جواب مثبت است مکان آن کجاست وتعرفه های آن چگونه است
  • ساحره مستوفی راد IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    سلام،اینجانب ساحره مستوفی راد دانشجوی دکتری روانشناسی،با توجه به دارابودن سابقه تدریس دردانشگاه و مدرس مدعوسپاه پاسداران،درخواست همکاری با جامعه محبوب شما را دارم.
    • دکتر ساحره مستوفی راد IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      0 0
      ( شماره تلفن محفوظ است )