چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 340424
۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
کلاس

حوزه/ مدرسه علمیه رسالت قم برای تقویت و کاربردی کردن ادبیات عرب کلاس‌های فوق‌برنامه برای طلاب برگزار می‌کند.

حجت الاسلام رحیمی معاون آموزش مدرسه علمیه رسالت قم با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: ادبیات عرب از دیرباز در حوزه‌های علمیه مورد توجه بزرگان بوده است و در واقع پایه علوم حوزوی ادبیات عرب است.

وی افزود: اگر طلبه‌ای بخواهد در علوم حوزوی موفق شود باید به دروس ادبیات  توجه ویژه‌ای داشته باشد، چرا که در سال‌های بالاتر اگر بخواهد به مباحث استدلال کند لازمه‌اش تسلط بر ادبیات عرب است.

معاون آموزش مدرسه علمیه رسالت بیان داشت: این مدرسه برای تقویت و کاربردی کردن ادبیات و منطق برای طلاب پایه اول تا سوم کلاس‌های فوق‌برنامه تشکیل داده است.

وی با بیان این که یکی از نگرانی بزرگان و مدیران حوزه در راستای  تقویت علمی و ادبی طلاب است بیان داشت: کلاس‌های فوق برنامه برای طلاب هر روز از سوی اساتید مجرب برگزار می‌شود و طلاب ملزم هستند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

حجت الاسلام رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر برنامه‌های این  مدرسه  اشاره کرد و گفت: در راستای تقویت بنیه تحصیلی و ایجاد انگیزه در طلاب جوان، هم اندیشی اولیا طلاب با حضور آیت الله یزدی مدیر مدرسه برگزار شد که در این  نشست، مباحث آسیب شناسی نسل جوان و تذکراتی در خصوص ارتباط صمیمی خانواده‌ها با طلاب بیان شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha