شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
ماموستا قادری

امام جمعه پاوه با محکوم کردن جنایات داعش گفت: داعشی ها نه تنها مسلمان نبوده بلکه بویی از انسانیت هم نبرده اند.

ماموستا ملا قادر قادری در گفتگو با خبرنگار حوزه در کرمانشاه با تبریک هفته وحدت و تاکید بر حفظ اتحاد مسلمانان، شعارها و ادعاهای گروه تکفیری داعش و تصویب و اجرای قوانین و احکام بی پایه و اساس منتسب به دین اسلام را مدنظر قرار داد واظهار داشت : علما و بزرگان اهل سنت و همچین مردم بصیر سنی تصور نکنند این گروه تروریستی بخاطر سنی بودن مسلمان هستند، بلکه این افراد عضو هیچ مذهبی نیستند.

وی تصریح کرد: داعش خوارج زمان ماست و مانند آنها رفتار و اعمالشان برای همیشه در ذهن مردم و تاریخ باقی خواهد ماند و مردم و جوانان ما فریب این گروه مرتد و بی دین را هرگز نخواهند نخورد.

ماموستا قادری با بیان اینکه اسلام دین رحمت است و جنایت و خشونت را قبول ندارد تاکید کرد : این گروه به اسم اسلام و احکام اسلامی دست به هر جنایاتی می زنند که حتی از نظر انسانی و اخلاقی برای هیچ انسان عاقل و آزاده ای قابل قبول و پذیرش نیست.

وی از مردم اهل سنت کرمانشاه و سایر مناطق استان خواست همچون گذشته نسبت به حفظ و استحکام نظام کوشا و درمسیر و خط رهبری حرکت نموده و همانند سالهای دوران دفاع مقدس از کیان و نظام اسلامی حراست نمایند.

امام جمعه پاوه در پایان با اشاره به خدمات شایسته و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق که اهل سنت ساکن هستند گفت : ما این خدمات را ارج می‌نهیم و در این شرایط زمانی می طلبد که کاملا هوشیار باشیم .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha