سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
سید صادق موسوی

حوزه/ امروز برخي از كشورها با کاهش قيمت نفت تلاش می کنند تا در برابر شيعه و موفقيت جمهوري اسلامي بايستند.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سيد صادق موسوي، یک شنبه شب در نشستي با جمعي از مسئولان مركز مديريت حوزه علميه خراسان و مديران مدارس علميه مشهد با علامه شیخ عفیف نابلسی، درباره ميزان توجه جهانيان به معارف اهل بيت(ع) به ويژه سخنان گرانبهاي حضرت علي(ع) در كتاب نهج البلاغه و شناخت ماهيت و فرهنگ شيعه مطالبي بيان كرد.

وي با اشاره به کتاب «تمام نهج ‌البلاغه» كه مورد تقدير بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد قرار گرفت، اظهار داشت: اين امر نشان دهنده روند نشر و اشاعه فرهنگ اهل بيت (ع) در دنياست.

مولف كتاب «تمام نهج ‌البلاغه» ابراز داشت: امروز دنيا پذيراي معارف اهل بيت(ع) است و حوزه هاي علميه و مبلغان ديني بايد در اين زمينه به خوبي فعاليت كنند.

وي افزود: مجموعه كارهاي امام راحل و مقام معظم رهبري موجب شناساندن ماهيت و فرهنگ و عقيده شيعه شده و بسیاری از مردم دنيا خود را به اين فرهنگ نزديك مي كنند.

حجت الاسلام والمسلمین سيد صادق موسوي با بيان اين كه نگاه عمومي افراد به شيعه نشات گرفته از شخصيت امام خميني(ره) است، گفت: امروز برخي از كشورها حاضرند قيمت نفت را كاهش دهند تا در برابر شيعه و موفقيت جمهوري اسلامي بايستند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha