پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
سلطانی مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوهران خوزستان گفت: یکی از بهترین روش ها برای مدیریت در امور دینی، استفاده از شیوه مدیریت جهادی امام راحل(ره) است که در عملکرد مقام معظم رهبری کاملا مشهود است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اهواز، حجت الاسلام عبدالأمیر سلطانی، پیش از ظهر امروز در دومین اجلاسیه مسئولین مدارس علمیه خواهران استان خوزستان، در اهواز، با بیان این که امام خمینی(ره) بهترین الگوی مدیریت جهادی است، اظهار داشت: یکی از بهترین روش ها برای مدیریت در امور دینی، استفاده از شیوه مدیریتی امام راحل(ره) است که این شیوه در سخنان مقام معظم رهبری نیز به روشنی عیان است.

وی بر لزوم تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) تأکید کرد و بیان داشت: مسؤولان فرهنگی جامعه باید نسبت به نقش آفرینی امام خمینی(ره) در سطح جهان، احساس تکلیف کرده و به تبیین اهداف و مبانی انقلاب بپردازید.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به ویژگی های شاخص بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: خدا محوری،تلاش همه جانبه برای اعتلای کلمه «لا إله إلا الله» و همچنین مبارزه با استکبار، از ویژگی های امام خمینی(ره) بود که باید این سیره و رویکرد با فعالیت های فرهنگی - تبلیغی تبیین گردد.

حجت الاسلام سلطانی، عدم درک سیره امام(ره) را عامل اصلی انحراف برخی خواص عنوان کرد و گفت: آنهایی که از مسیر امام خارج شدند، آرمان و اهداف این مرد بزرگ را نادیده گرفته و به آنها عمل نکردند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) جهان معاصر را دگرگون ساخت، افزود: اگر امام بزرگوار، جهان را متوجه خود کرد، به این دلیل بود که در همه فعالیت ها خدا را در نظر می گرفت و به جای خود محوری، خدا محور بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در پایان، تلاش همه جانبه برای انجام دستورات الهی را از ویژگی های یک مدیر موفق حوزوی برشمرد و ابراز داشت: مدیران مدارس علمیه خوهران وظیفه سنگین تربیت بانوانی را برعهده دارند که قرار است نسل های بعدی انقلاب را تربیت کنند، پس باید با همه توان در این راستا تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha