پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
کد خبر: 344623
۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
حسینی معاون آموزش خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران از آغاز پذیرش بانوان طلبه از امروز 25 بهمن در 400مدرسه علمیه در سرا سر کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید مهدی حسینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزارشد، با ذکر این مطلب که پذیرش طلاب حوزه علمیه خواهران، از امروز 25 بهمن ماه، آغاز می شود، گفت: 400 مدرسه علمیه در سراسر کشور  اقدام به پذیرش طلاب خواهر می کنند.

وی افزود: پذیرش طلاب خواهر حوزههای علمیه خواهران در سطح 2، 3 و4 انجام می شود و این پذیرش در رشته های مختلف متفاوت خواهد بود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: امسال 15هزار طلبه خواهر در مقاطع مختلف ثبت نام خواهند شد و این 400 مدرسه نیز این پذیرش را انجام می دهند، زیرا تمام فعالیت های علمی در این حوزه حتی در سطح مجازی نیز مدرسه محور خواهد بود.

وی با ذکر این مطلب که 345 مدرسه علمی  در سطح 2، پذیرش خواهند داشت ،گفت: در سطح سه، 50مدرسه و در سطح چهار نیز یک مدرسه با دو رشته علوم تفسیر و فقه خانواده، طلاب را پذیر خواهند کرد.

وی با ذکر این مطلب که امسال طلاب خواهر غیر ایرانی نیز در این دوره پذیرش خواهند شد، تصریح کرد: ثبت نام و آزمون امسال به شکل مجازی و با سنجش علمی از امروز در سایت حوزه علمیه خواهران انجام میشود.

وی گفت: با توجه به ظرفیت بالای پذیرش خواهران طلبه در قم، ولی امکانات کمی برای پذیرش آنان  وجود دارد که هم اکنون در چهار مدرسه پذیرش انجام میشود که در آینده این تعداد به 14مدرسه خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در معاونت آموزشی حوزه علمیه خواهران گفت: راه اندازی سطح چهار در این حوزه، اصلاح رشتههای تفسیر علوم قرآنی، فقه و اصول و وتفسیر، پذیرش مجازی و غیر حضوری، نوآوری آموزشی و جذب چهار هزار فارغ التحصیل دانشگاهی در این حوزه از جمله فعالیت‏های آموزشی در این حوزه بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha