پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حجت الاسلام جمشیدی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به نگارش نامه مقام معظم رهبری، گفت: در این نامه تلاش شده بود جوانان نسبت به فضای غبارآلودی که در خصوص اسلام در غرب بوجود آمده، فاصله بگیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی شامگاه سه شنبه در سومین شب مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت مجمع پیروان امام و رهبری قم در مسجد حضرت زین العابدین(ع) برگزار شد، پشرفت های علمی کشور را برای دشمنان هراس آفرین عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان به همین دلیل به دنبال بدگمانی و تخریب چهره اسلام ناب محمدی(ص) در افکار عمومی دنیا است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در راستای اسلام هراسی در دنیا، ابراز داشت: امروز دشمنان برای تخریب چهره اسلام به مقدسات مسلمانان توهین می کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اظهار داشت: در این نامه پرده ای از معارف اسلامی را مشاهده کردیم که کنار زده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی افزود: در این نامه تلاش شده بود جوانان نسبت به فضای غبارآلودی که در خصوص اسلام در غرب بوجود آمده، فاصله بگیرند.

*نامه رهبری فضای غبارآلود علیه اسلام را پاکسازی کرد

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در زمانی این نامه را نگاشتند که علاوه بر اینکه عده ای با جنایات وحشیانه خود چهره بدی از مسلمانان به دنیا نشان داده بودند، استکبار جهانی در بروز کینه و عداوت نسبت به ما تمام تلاش خود را کرده بود و این نامه فضاهای علیه ما را نیز شکست.    

عضو جامعه مدرسین در بخش دیگری از سخنان خود نظام جمهوری اسلامی را تمکنی دانست که خداوند به برکت خون شهدا و هدایت های امام و رهبری به مردم و حوزه های علمیه اعطا کرده است.

*روحانیت برای انقلاب خون داده است

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی همچنین به حضور روحانیت از ابتدای شکل گیری نهضت انقلاب به رهبری امام راحل(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه های علمیه و روحانیت برای تمام لحظات انقلاب اسلامی خون داده و سختی های بسیاری را متحمل شده است.

*روحانیت یاور امام و رهبری است

وی روحانیت را همراه و یاور امام و رهبری در فتنه های داخلی پس از انقلاب دانست و ابراز داشت: مردم در زمان هایی که دشمنان نسبت به اصل انقلاب مشکلاتی را ایجاد کردند پشت سر روحانیت حرکت می کردند تا از کیان انقلاب و اسلام دفاع کنند.    

*حوزه و نظام هدف مشترکی دارند

مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: نظام  اسلامی و حوزه های علمیه هدف مشترکی دارند؛ همان گونه که انبیای الهی توسط دشمنان مورد توطئه و هجمه قرار گرفتند امروز نیز دشمنان برای انقلاب اسلامی توطئه چینی کرده و مردم همواره مورد آزمایش قرار می گیرند.

*تحریم ها توطئه دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی تحریم های اقتصادی را یکی از توطئه های دشمنان در زمان انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: استکبار به دنبال تامین منافع خود است و به تلاش های خود برای  شکست اسلام و مسلمانان ادامه خواهد داد تا به هدف خود برسد.

وی شرط دستیابی به پیروزی و موفقیت را همراهی مردم با شهیدان انقلاب و روحانیت عنوان کرد و ابراز داشت: استکبار با ملت خود به صورت انحصارطلبانه رفتار می کند، اما بر روی پرونده ایران به گونه دیگری توجه دارد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: مقام معظم رهبری همان گونه که تا امروز رهبری نظام اسلامی را هدایت کرده است، از این پس نیز این حرکت را تداوم خواهد داد.       

*هدف از توهین به پیامبر، ترس از بیداری اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی هدف از توهین به ساحت نبی مکرم اسلام را گسترش بیداری اسلامی دانست و ابراز داشت: تکفیری ها با استفاده از امکانات مالی و تبلیغاتی و بدون پشتوانه فکری به سوء استفاده از کانون های مقدس اسلام پرداختند و به تمام مذاهب اسلامی توهین کردند و هیچ مذهبی از خط کش افکار باطل آن ها مستثنی نشد.

*توهین به پیامبر(ص) رسوایی برای بشریت مدرن است

وی با تاکید بر اینکه توهین به پیامبر اکرم(ص) رسوایی برای بشریت مدرن است، ابراز داشت: هیچ کسی نمی تواند این لکه ننگ را از دامن سلطه گران پاک کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران افزود: فروش بیشتر قرآن کریم در آمریکا و اروپا نشان دهنده علاقه مردم این کشورها به نبی مکرم اسلام است.

*استکبار حامی گروه های تکفیری است

وی در ادامه به حمایت های آمریکا، انگلیس و اسرائیل از تکفیری ها اشاره کرد و گفت: تکفیری ها با حمایت استکبار مسلح شد و فجیع ترین جنایت ها و کشتارها را با عنوان اسلام در سوریه و عراق انجام داد.

*تکفیری ها برده داری غربی ها را ترویج کردند

عضو جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه تکفیری ها بی منطق ترین احکام را با عنوان عقاید اسلامی در دنیا عرضه کردند، ابراز داشت: در عصری که غربی ها پس از طی کردن جاهلیت های قرون وسطایی خود برده داری ظاهری را متوقف کرده بودند، تکفیری ها این مسئله را ترویج کردند.

*اسرائیل از گسترش اسلام می ترسد

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی همچنین یکی دیگر از دلایل توهین به نبی مکرم اسلام را گسترش اسلام در کشورهای منطقه عنوان کرد و افزود: گسترش اسلام برای پایگاه های اسرائیل خطرناک است و آن ها به همین دلیل به اسلام هراسی می پردازند.

وی با اشاره به اینکه امروز افتخار می کنیم که گروه مجاهد شیعی در لبنان به مبارزه با اسرائیل اهتمام دارد، اظهار داشت: امروز یک ژنرال ایرانی که از سربازان امام خمینی(ره) بوده است در میدان جهاد نقش آفرینی می کند و درخواست دیدار رئیس جمهور آمریکا با وی نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.  

مدیر حوزه های علمیه خواهران در پایان به جایگاه شهر مقدس قم در انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم قم همواره با حساسیت خاصی حوادث نظام را پیگیری می کنند؛ چرا که انقلاب از سرمایه های این مردم شریف است.

انتهای پیام/313 /33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha