شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
شیخ علی سلمان

حوزه/ پیام شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین در سالروز انقلاب بحرین: خواسته اصلی ما انتخاب حکومت به روش دموکراتیک و مسالمت آمیز است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین در سالروز قیام مردم بحرین، پیامی را خطاب به مردم بحرین از زندان برای آنها صادر کرد و در این پیام از آنها خواست به قیام خود به روش مسالمت آمیز ادامه دهند.

شیخ سلمان در این پیام می گوید: " ما وجدت إلا جمیلا" ؛ احساس آرامش می کنم و به فضل خداوند متعال قلبم سرشار از آرامش است.. از موضع گیری های شما به خاطر بازداشت خود شرمسارم که بیشتر از حد واجب بود و به این خاطر از شما سپاسگزارم.

وی افزود: در ادامه قیام خود سایر زندانیان را فراموش نکنید. خواسته های اصلی انقلاب را مبنی بر انتخاب حکومت به روش دموکراتیک و مسالمت آمیز فراموش نکنید.. همین طور انتخاب پارلمانی که بتواند قانون تصویب کند و ناظر اجرای قانون باشد بدون اینکه تحت نظر مجلس دیگری باشد. و اینکه این پارلمان باید در انتخابات دوره ای و پاک انتخاب شود.

شیخ سلمان تاکید کرد: ما انتخاباتی را می خواهیم که بر اساس مساوات تام میان آراء برقرار شود و افزود: مراقب باشید در حالی که خواستار آزادی زندانیان هستید، خواسته های اصلی شما فراموش نشود و هیچ خواسته ای را بر آن ترجیح ندهید.

وی در پایان پیام خود گفت: به قیام خود ادامه دهید و مراقب خویش باشید و مسالمت قیام و اموال مردم به ویژه اموال عمومی را حفظ کنید که پیمان ما همین بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha