سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
1

حوزه/ برخی اخبار پشت پرده حاکی از تصمیم نظام بحرین برای صدور حکم 10 سال زندان برای شیخ علی سلمان و حبس خانگی شیخ عیسی قاسم می باشد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، یکی از معارضان بحرینی به نام فؤاد ابراهیم با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی گفت: نظام آل خلیفه بنا دارد سیاست های سرکوبگرانه خود را تشدید کند و اطلاعات رسیده حاکی از این است که نظام تصمیم های خطرناکی در مورد رهبران الوفاق گرفته است.

ابراهیم می نویسد: نظام به برخی مسؤولان گفته که توانسته با یاری هم پیمانان غربی خود به موفقیت هایی در زمینه شکست انزوای بین المللی دست یابد و از این رو تصمیم گرفته از معارضان انتقام بگیرد.

وی هشدار داده که این تصمیم های خطرناک که با حمایت عربستان و غرب اتخاذ شده علیه شیخ علی سلمان و شیخ عیسی قاسم می باشد تا از این طریق بتوانند به انقلاب ضربه بزنند.

دکتر فؤاد می افزاید: یکی از شیوخ آل خلیفه از تصمیم نظام برای صدور حکم ده سال زندان برای شیخ علی سلمان و حبس خانگی شیخ عیسی قاسم به عنوان اولین اقدام در زمینه موج جدید سرکوب انقلاب پرده برداشته است و اقدام های بعدی نیز پس از آن انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که نیروهای انقلابی و مردم بحرین پیش از این بارها اعلام کرده اند که آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمز آنها می باشد و هیچ گونه توهینی به وی را تحمل نمی کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha