چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
قرآن

حوزه/ استاد و قاري حوزه علميه اصفهان با تاکید بر تلاوت قرآن توسط طلاب گفت: هنر تلاوت قرآن کریم از بهترین هنرها است.

حجت الاسلام  محمود خدابخشی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به اینکه حدود 14 سال است در حوزه علمیه اصفهان مشغول به تحصیل است، اظهار داشت: در حال حاضر در درس خارج آیت الله مهدوی شرکت کرده  و قریب به 15 سال است در رشته های مختلف قرآنی، آموزش تجوید و دیگر رشته ها فعالیت دارم.

وی ادامه داد:  مدت 3 سال در خصوص حفظ قرآن کریم در مدرسه علمیه ثامن الحجج فعالیت داشته و در همین مدت نیز در زمینه آموزش و تجوید در مدارس مختلف اصفهان از جمله مدرسه صدر بازار، مدرسه امام صادق(ع) و مدرسه دارالحکمه فعالیت کرده ام.

این پژوهشگر دینی، با بیان اینکه در کنار این فعالیت ها، 5 سالی است در زمینه صوت تحقیقاتی را انجام می دهم، خطاب به تمامی طلاب، گفت: توصیه بنده به طلاب این است که در خصوص حفظ و تلاوت صحیح قرآن کریم، روزی نیم ساعت تا یک ساعت وقت بگذارند.

وی با تاکید بر اهتمام طلاب در زمینه تحقق منویات رهبری مبنی بر  تربیت  10 میلیون  حافظ قرآن گفت: امروز طلاب باید در این زمینه حضور جدی داشته  باشند.

این محقق حوزوی، بهترین هنر را هنر تلاوت قرآن کریم عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری و دیگر علما از مهمترین الگوها در این خصوص هستند.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاوت قرآن کریم سفارش کرده اند که بهترین هنرها، هنر تلاوت قرآن کریم است.

حجت الاسلام خدابخشی، در پایان خاطرنشان ساخت: طلاب برای اینکه در تحصیل خود نشاط داشته باشند باید بر تلاوت قرآن کریم، فعالیت های ورزشی و  هنر، اهتمام داشته باشند

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha