سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
راهیان نور

حوزه/ مسئول راهیان نور حوزه های علمیه با بیان ا ین که5 هزارنفر از طلاب و خانواده های آنان از یاد مان های دفاع مقدس بازدید کردند گفت: 700 طلبه خارجی از قاره های مختلف اروپا، آمریکا، آسیا و آفریقا از زائران راهیان نور بودند.

حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، در­گفت وگو با خبر نگار خبرگزاری «حوزه»، به تشریح دستاوردهای راهیان نور و بخش های مختلف یادمانهای دفاع مقدس پرداخت.

وی افزود: برنامه های که امسال ستاد راهیان نور حوزه های علمیه  در یادمان های دفاع مقدس در بخش های مختلفی مانند پرسش و پاسخ در مسائل اعتقادی زائرین و شبهات در ارتباط با دفاع مقدس، غرفه کودکان و نوجوانان، خیمه معرفت به اجرا در آورده، بسیار متنوع  و بهتر از سالها گذشته بود و همین عامل موجب شده تا استقبال چشمگیری از برنامه های امسال از سوی زائرین صورت  بگیرد.

حجت الاسلام رضوانی نسب اظهار داشت: حضور مبلغین در مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس همچون شلمچه، طلائیه، فکه، بیمارستان صحرایی امام حسن(ع)، پارکهای شهر آبادان، برای پاسخ گوی به شبهات دینی و عقیدتی جوانان یکی از برنامه های این ستاد بود که دستاوردهای خوبی هم به همراه داشته است.

مسئول راهیان نورحوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: شرکت 5 هزار نفر از زائرین خانواده های طلاب برای بازدید از مناطق عملیاتی یکی دیگر از برنامه های این ستاد بوده که این استقبال در مقایسه با سال گذشته از رشد قابل توجه ای برخوردار بوده و برنامه ریزان را به این امر وادا داشته که برای سالهای بعد برنامه های بهتری را برای جذب بیشتر زائرین به کار ببندند.

وی افزود: استقبال 700 طلبه خارجی از قاره های مختلف اروپا، آمریکا، آسیا یکی دیگر از برنامه های ستاد راهیان نور حوزه های علمیه بوده و ثمراتی خوبی مانند حقانیت اسلام علیه کفر، آشنایی بیشتر با جهاد و فرهنگ ایثار و شهادت، توجه بیشتر به دانشگاه جهاد و شهادت در عرصه دفاع مقدس به همراه داشته است.

حجت الاسلام رضوانی نسب اظهار داشت: شبکه مبلغین درکشور یکی از برنامه های بسیار مهم این ستاد است که با هدف جذب و آموزش مبلغین به اجرا گذاشته خواهد شد.

مسئول راهیان نورحوزه های علمیه گفت: شرکت نخبگان و برخی اعضاء جامعه مدرسین و همچنین بعضی اعضای خبرگان رهبری هم از میهمانان و زائرین ویژه در یادمانهای دفاع مقدس بود.

انتهای پیام:40/313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha