یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
حجت الاسلام پناهیان

حوزه/خانواده های شهدا همیشه تضمین کننده تداوم حماسۀ شهیدان بوده اند و خواهند بود و راهی را که پر رهرو خواهد بود، پرفروغ نگه می دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، در متنی در وبگاه شخصی خود خطاب به خانواده شهید کجباف که حاضر نبودند پیکر مطهر این شهید بزرگوار که در اختیار داعش است با اسرای آن ها مبادله و یا در قبال پرداخت پول، به مین اسلامی بازگردد، آورده است: پس از شنیدن پیام حماسی شما، به یاد کربلا و ام وهب افتادم.

متن تقدیمی حجت الاسلام پناهیان به خانواده شهید «مدافع حرم» بدین شرح است:

وقتی پیام حماسی خانواده شهید کجباف را شنیدم، یاد کربلا و ام وهب افتادم. سر فرزند شهیدش را که دشمنان به خیمه گاه انداخته بودند، به میان دشمنان پرتاب کرد و آنان را تحقیر کرد.

 خدایا این قربانی را با اصحاب ابا عبدالله الحسین(ع) محشور کن که چنین خانواده شجاعی دارد و مایۀ اقتدار جبهه مظلوم مقاومت شده است. جا دارد در تقدیر از این همسر گرامی شهید سروده ها سرداده شود و به عنوان الگوی انقلابی گری و مجاهدت به تمام جهانیان نشان داده شود. خانواده های شهدا همیشه این چنین تضمین کننده تداوم حماسۀ شهیدان بوده اند و خواهند بود و راهی را که پر رهرو خواهد بود، پرفروغ نگه می دارند.

برپایه این گزارش، همسر شهید هادی کجباف از شهدای خوزستانی مدافع حرم در سخنانی با توجه به قرار داشتن پیکر شهیدشان در دست تروریست های تکفیری از نارضایتی خود از مبادله پیکر شهید با تروریست ها خبر داد و چنین گفت: «هیچ گاه به خواسته دشمنان اسلام و شیعیان تن نمی دهیم و هیچ یک از اسیران آنها را با پیکر پاک شهیدانمان معاوضه نخواهیم کرد. ما پیکر عزیزمان را در راه خدا داده ایم و آنچه را که در این راه داده ایم، پس نمی گیریم. شنیده ایم که برای تحویل شهید عزیزمان دشمن پیشنهاد هزینه ای گزاف داده است، ولی به عنوان خانواده شهید راضی به این کار نیستیم، حاضر نیستیم حتی یک ریال نیز برای تحویل پیکر پاک شهیدانمان به داعش پرداخت شود، چرا که داعش، این پول را علیه دیگر عزیزان ما به کار خواهد گرفت. اگر بناست پیکر شهید کجباف با گروگانهای داعش عوض شود یا مبلغی ولو یک دلار از طرف دولت برای بازگشت پیکر شهید به تکفیری ها پرداخت شود تا تروریست ها با این پول علیه شیعه اقدام کنند به هچ وجه راضی نخواهم بود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha