یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 349471
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
راهپیمایی

حوزه/طلاب یزدی با برگزاری و شرکت در راهپیمایی، انزجار خود از جنایات آل ‌سعود اعلام کردند و خواستار اقدام عاجل در کمک رسانی به مردم یمن از سوی نهادهای حقوق بشر شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، با توجه به ادامه جنایات دولت آل سعود در به شهادت رساندن و مجروح ساختن مردم بی‌گناه یمن و اعمال ممنوعیت در ارسال کمکهای دارویی و غذایی و از بین بردن زیرساخت‌های حیاتی آن کشور که با حمایت و هدایت دولت آمریکا انجام می‌شود، طلاب یزدی دوشادوش مردم دارالعباده در راهپیمایی ،  انزجار خود را از آل سعود و حامیان اقدامات وحشیانه به نمایش گذاشتند. 

 طلاب شرکت کننده در این راهپیمایی با سردادن شعارهای«جنایات آل سعود ادامه دهنده جنایات آل یهود»، «انصارالله پیروز است آل‌سعود نابود است» ، «سعودی جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند»، « مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» خشم و انزجار خود را از جنایات عربستان سعودی علیه مردم بی ‌دفاع یمن به نمایش گذاشتند.

پس از آن قطعنامه پایانی تظاهرات روز همبستگی ملت ایران با مردم مظلوم یمن قرائت شد و مردم دارالعباده با تکبیر بندهای آن را تأیید و خواستار توقف این حملات شدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha