پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
شیخ نمر

حوزه/ شیخ نمر عالمی است که هیچ گاه با حکام ظالم آل سعود سر سازش نخواهد داشت و تا پای جان در مقابل ظلم حکام سعودی ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، طلاب، روحانیون، اساتید و مسئولین حوزه علمیه طالبیه تبریز در پی تصمیم رژیم آل سعود مبنی بر اعدام آیت الله شیخ نمر، در محکومیت این تصمیم ظالمانه بیانیه ای صادر کردند. متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

عالمان مجاهد و داعیان حق و حقیقت، چراغ های فروزنده هدایت بشر از صدر اسلام تا کنون بوده اند و با پرتو افشانی نور هدایت مسیر حق و حقیقت را نمایان کرده اند، عالم مجاهد آیت الله نمر مصداق بارز «الْعُلَمَاءُ أُمَنَاءُ الرُّسُلِ » است، شیخ نمر در حقیقت عالمی است که هیچ گاه با حکام ظالم آل سعود سر سازش برنیاورد و تا پای جان در مقابل ظلم حکام سعودی ایستادگی کرد.

اعلام تصیمیم آمریکایی سعودی اعدام عالم مجاهد، مرجع شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر بار دیگر شعله های خشم و آتش نفرت انسان های آزاد و آزاده را شعله ور کرده است، چنین تصمیمی در حقیقت در امتداد جنایات آل سعود در بحرین و اخیرا در یمن می باشد و در راستای مبارزه با قیام شیعیان عربستان علیه ظلم و جور حکام سعودی است.

این اقدام در حقیقت لکه ننگی بر چهره منفور حکام سعودی و مدعیات دروغین حقوق بشر و آزادی آمریکایی غربی خواهد بود تا بار دیگر صدق ادعای شیعیان نمایان شود و در دادگاه تاریخ حقانیت مسلک اهل بیت عصمت و طهارت اثبات گردد.

اساتید، طلاب و مسئولین حوزه علمیه طالبیه تبریز با اعلام انزجار از حکام سعودی عربستان وجنایات بی شرمانه آن نها، این اقدام شنیع و مخالف موازین حقوق بشر را محکوم می کند و اعلام می دارد در صورت چنین اقدامی که یک خطای استراتژیک بوده، تبعات خطرناک آن متوجه حکام سعودی و حامیان مستکبران می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha