پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
تجمع طلاب مشهد

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خراسان از برگزاری تجمع بزرگ علما، اساتيد، فضلا و طلاب حوزه خراسان در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر خبر داد.

حجت الاسلام علی روشندل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با اعلام این خبر گفت: در صورت اجرای حکم اعدام آیت‌الله نمر باقر النمر، آل سعود باید منتظر پیامدهای تند و غیرقابل پیش بینی آن باشد و این مسئله قطعاً پایه های حکومت سعودی را متزلزل تر و به سقوط و نابودی آن شتاب می بخشد.

وی با اشاره به سکوت مدعیان حقوق بشر و مجامع بین المللی در قبال جنایات وحشیانه آل سعود، تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر در خواب غفلت به سر می برند و جنایات وحشیانه و غیرانسانی سران سعودی را نمی بینند!

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خراسان با اشاره به این که اعلام زمان اجرای حکم اعدام شیخ نمر از سوی آل سعود، با واکنش های شدیدی در جهان اسلام همراه شده است، افزود: علما، اساتيد، فضلا و طلاب حوزه علمیه خراسان، همصدا با مسلمانان آزاده و دیگر حوزویان، با شرکت در تجمع اعتراض آمیزی، این اقدام سران سعودی را محکوم خواهند کرد.

حجت الاسلام روشندل، زمان برگزاری تجمع بزرگ اعتراض آمیز حوزویان خراسان را چهارشنبه، 23 اردیبهشت ماه، ساعت 9 صبح اعلام کرد و گفت: این تجمع با سخنرانی یکی از شخصیت های حوزوی، در مدرسه عالی نواب مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 3/313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha