چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام کاظم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: همه مسلمانان به ویژه شیعیان باید همواره در مسیر پیامبر مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار (ع) حرکت کرده و از رهروان راستین و صدیق آنان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه با تسلیت ایام شهادت پیشوای هفتم شیعیان حضرت موسی بن جعفر(ع)، گفت: این امام همام با این که در طول عمر پربرکتشان مدت های مدید در زندان های مخوف عباسیان بودند، ولی در همه حال حلیم و بردبار و خداوند سبحان را شاکر بودند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: حضرت علاوه بر ظلم و ستم های وارده از سوی حکومت، از دست فرقه های نادان و جاهل زمان خود رنج های فراوانی را متحمل شدند، اما در همه حال راضی به رضای خداوند بودند و صبر پیشه کردند.

وی افزود: پیشوای هفتم در همه حال مشغول مناجات و راز و نیاز با خدای متعال بودند و و بسیاری از از مواقع روزه خود را با تازیانه بنی عباس سفاک افطار می نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان ابراز امیدواری کرد: همه مسلمانان به ویژه شیعیان همواره در مسیر پیامبر مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار (ع) حرکت کرده و از رهروان راستین و صدیق آنان باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha