دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
مهدویت

ثبت نام هشتمین دوره آموزشی معارف مهدویت ویژه خواهران طلبه و دانشجو از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی اعلام گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سید جعفر موسوی نسب با اعلام این مطلب اظهارداشت: از آنجا که مهدویت در متون اسلامی از جایگاه خاصی و ویژه برخوردار است و ریشه در کتب آسمانی  دارد، همچنین درآیات قرآن کریم و کلام ائمه معصوم ( علیهم السلام) درباره معرفت امام زمان (عج) بسیار تاکید شده است  لذا باید به این مهم توجه ویژه گردد.

مدیر بنیاد فر هنگی حضرت مهدی موعود(عج)شعبه خراسان رضوی افزود: در این راستا جمعی از فضلای حوزه در بین خواهران و برادران لازم است این معارف را بیاموزند و بسط و گسترش دهند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از  ضروری ترین برنامه های جهان اسلام  در عصرحاضر  تبیین و معرفی جایگاه مهدویت ناب در بین جامعه جهانی  است ؛ لذا یکی از رسالت های مهم بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود و مرکز تخصصی مهدویت  تربیت نیروی انسانی در این عرصه است .

حجت الاسلام موسوی نسب با بیان اینکه 7دوره آموزش تربیت مربی تاکنون در بنیاد مشهد برگزار شده است ، افزود:هدف از  گزینش هشتمین دوره تربیت  نیروی انسانی در عرصه مهدویت   تربیت نیروی انسانی در بین خواهران مبلغه بوده است .

وی افزود:  ضرورت حضور بانوان مبلغه مهدوی در مهدکودک ها، مقاطع آموزش و پرورش ،در دانشگاه و سطح جامعه احساس می شود ،  بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود در هشتمین مرحله جمعی از خواهران را با معارف مهدویت را آشنا و آموزش های لازم را  منتقل کنند

وی ،  به برخی عناوین آموزش معارف اشاره کرد و ادامه داد:ضرورت آشنایی با معارف مهدویت ، امام مهدی در قرآن و روایات،  آسیب شناسی مباحث مهدویت، انتظار و وظایف منتظران ، علائم و شرایط ظهور ، فرقه های انحرافی ، منجی در ادیان، اخلاق مهدوی و لایت فقیه از جمله موضوعات دوره آموزشی است .

گفتنی است علاقه مندان می توانند تا 6 خرداد ماه سال جاری با همراه داشتن مدارک ثبت نام  فتوکپی کارت ملی و شناسنامه ، فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی با معرفی نامه از محل تحصیل ، 2 قطعه عکس به آدرس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعودو مرکز تخصصی مهدویت خراسان رضوی ،مشهد مقدس ، چهارطبقه ،بلوار مدرس ، بین مدرس 8و 10 ساختمان نهضت سوادآموزی طبقه 5 مراجعه نمایند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha