جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
18

حوزه/ همایش بانوان حوزوی با هدف تبیین نقش بانوان مبلغ در تشکیل جامعه منتظر و زمینه سازی ظهور در مشهد برگزار می گردد.

حجت الاسلام سیدجعفر موسوی نسب، مدیر بنیادفرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در مشهد پیرامون این همایش گفت: همایش مذکور با هدف تبیین نقش بانوان مبلغ در تشکیل جامعه منتظر و زمینه سازی ظهور با حضور خواهران مبلغ در زمینه موضوعات مهدویت، حوزه های علمیه، شاغل در دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبیلغات اسلامی برگزار می گردد.

مدیر بنیادفرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی ادامه داد: این همایش به پیشنهاد مرکز تخصصی مهدویت در شورای هماهنگی تبلیغ خواهران مطرح شده که مورد تایید قرار گرفته و در آخر این ماه برگزار می شود.

به گفته وی،در این همایش مبلغان مرکز تخصصی مهدویت، دفتر تبلیغات، سازمان تبلیغات، مکاتب علمیه اسلام شناسی، حضرت خدیجه (س)، حضرت رقیه (س)، حضرت زینب (س)، فاطمه معصومه(س)، جامعه الرضویه، بیت الزهرا(س)، زهرای اطهر(س)، فاطمه الزهرای(س) توس، پیروان حضرت زهرا(س) و همچنین بسیج طلاب  حضور دارند.

وی در ادامه به اهمیت تبلیغ بانوان در ماه شعبان اشاره کرد و افزود: با توجه به ایام شعبان اهمیت،دقت و ظرافت مباحث مهدوی، تبلیغ خواهران در روزهای  شعبان المعظم هدفمند و همسو باشد و با آسیب‌ها و خرافات معارف مهدوی آشنایی دقیق تری پیدا کنند.

حجت الاسلام سیدجعفر موسوی نسب،  دراین باره افزود:در این همایش تلاش شده،  تا تبلیغ مهدوی به نحو احسن در راستای شناخت امام(ع) در دوران غیبت ایشان و ویژگی های این دوران صورت پذیرد.

مدیرمرکز تخصصی مهدویت شعبه مشهد با اشاره به برنامه های این همایش گفت: حجت الاسلام و المسلمین محمدصابر جعفری، قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)  با موضوع آسیب شناسی معارف مهدویت و رسالت مبلغان و بیان تجارب موفق تبیلغ مهدوی توسط چند تن از مبلغان برتر مرکز تخصصی مهدویت از دیگر برنامه های این همایش است .

گفتنی است همایش بانوان حوزوی با هدف  تبیین نقش بانوان مبلغ در تشکیل جامعه منتظر و زمینه سازی ظهور پنج شنبه 31 اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 7:30 الی 12 در سالن همایش های  اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha