سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
حجت الاسلام اسکندری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: پیشرفت‌های نظام اسلامی مرهون فداکاری‌ها و رشادت‌های شهیدان و جانبازان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جانبازان در روزهای طوفان و آتش و خون، حماسه بزرگی خلق کردند و در استمرار نهضت اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی جانفشانی کردند و امروز شاهد به ثمر نشستن آن تلاش‌ها هستیم که ثمره جانبازی آنهاست.

وی گفت: گرچه جانبازان با رنج زخم و درد همراه هستند و گاه شاهد پرواز ملکوتی آنان و پیوستن به دوستان شهیدشان هستیم ولی بدانیم که ما مدیون فداکاری ها و جانفشانی های شهیدان و جانبازان هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: راه ادای دین به این فداکاری‌ها، خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدردانی از فداکاری این عزیزان، اطاعت از رهبری معظم انقلاب اسلامی و سپری کردن این راه نورانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجه تمایز تفکر شیعی با سایر ادیان، گفت: معارف ارزشمندی که از ائمه معصومین(ع) به ما رسیده، ما شیعیان را از سایر فرقه های اسلامی و ادیان الهی متمایز کرده است.

وی با بیان این که اندیشه ها و بیانات ائمه معصومین(ع) نقشه راه ما برای رسیدن به خدای متعال است، افزود: راه رسیدن به قرب الهی و متنعم شدن از نعمت های الهی از مسیر اولیای الهی میسر خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha