پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
عطر انتظار

حوزه/ مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: همزمان با نیمه شعبان نرم افزار "عطر انتظار" رونمایی می شود.

حجت الاسلام حسن بابایی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، به برنامه های تشکل های دینی و فرهنگی به مناسبت نیمه شعبان و ایام 14 و 15 خرداد اشاره کرد و اظهارداشت: نرم افزار "عطر انتظار" با محتوای فرهنگی و مذهبی و با محوریت حضرت مهدی(عج) توسط فعالان فرهنگی تهیه شده که به مناسبت نیمه شعبان رونمایی می شود.

وی افزود: تشکل های فرهنگی و دینی در راستای ترویج معارف اسلامی و انقلابی نرم افزارهایی را تولید می کنند که این نرم افزارهای قابلیت استفاده برای سیستم های صوتی اتومبیل و سایر سیستم های صوتی و تصویری و تلفن همراه است.

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: برگزاری جشن عید نیمه شعبان از مهمترین برنامه های دهه مهدویت است که توسط تشکل های دینی در مساجد و مناطق مختلف شهر با برپایی محفل و یا ایستگاه های صلواتی و فرهنگی انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن این ایام با ایام 14 و 15 خرداد برنامه ریزی به صورتی انجام شده که شعارالهی تعظیم و ترویج یابد که برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، محافل ادبی، فرهنگی و هنری در این ایام برگزار می شود.

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی، محافل تبیین شخصیت امام و قیام 15 خرداد، اعزام به مرقد مطهر و برنامه هایی از این قبیل در ایام 14 و 15 خرداد انجام می شود.

حجت الاسلام بابایی خاطرنشان کرد: تبیین شخصیت حضرت امام خمینی(ره) و ابعاد مختلف قیام 15 خرداد از نیازهای امروز جامعه است تا نسل جوان بیش از بیش با این مفاهیم آشنا شوند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha