سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
عباس مقتدایی

حوزه/ نایب رئیس فراکسیون فرهنگ، هنر و رسانه مجلس با اشاره به این که علوم انسانی غربی دستاوردهای نظام را تخریب می کند، گفت: علوم اسلامی باید از طریق حوزه و نهاد هایی چون دفتر تبلیغات اسلامی در دانشگاه ها نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، دکتر عباس  مقتدایی، نماينده مردم اصفهان در مجلس نهم،  صبح امروز  در نشستی با رئيس و  مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان، بیان داشت: مشکل اصلی امروز ما ورود ناخواسته علوم انسانی غربی به جامعه است که موجب تخریب دستاوردهای نظام اسلامی می شود.

نائب رئیس فراکسیون فرهنگ، هنر و رسانه مجلس شورای اسلامی از تدوین سند اسلامی شدن دانشگاه ها و سند علم و فناوری در مجلس خبر داد و گفت: دفتر تبلیغات می تواند به عنوان یک نهاد هم افزا در تحقق این اسناد، نقش محوری ایفا کند، همچنین مبلغان با آشنایی کامل به این اسناد خواهند توانست مقدمات تحقق آنها را فراهم آورند.

وی همچنین با اعلام آمادگی برای دریافت طرح های پیشنهادی، افزود: علوم اسلامی باید از طریق نهاد هایی چون دفتر تبلیغات اسلامی در دانشگاه ها نهادینه شود.

مقتدایی در پایان از مسئولان دفتر تبلیغات دعوت کرد تا با حضور در مجلس شورای اسلامی، از نزدیک با فرایند تصویب قوانین بیشتر آشنا شوند

برپایه این گزارش، نماينده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بازدیدی از بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، از نزديك با از اقدامات و فعاليت هاي این دفتر آشنا شد و بر ضرورت تداوم اين فعاليت ها تاكيد كرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha