یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
رهبر معظم انقلاب

حوزه/ درپی درگذشت روحانی عالیقدر مرحوم آیت‌الله آقای امینیان نماینده‌ی گیلان در مجلس خبرگان و امام جمعه‌ی شهرستان آستانه‌ی اشرفیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب به شرح زیر است:

بسمه تعالی
درگذشت روحانی عالیقدر مرحوم حجة‌الاسلام و المسلمین جناب آقای امینیان نماینده‌ی گیلان در مجلس خبرگان و امام‌جمعه‌ی فاضل و خدوم آستانه‌ی اشرفیه را به مردم وفادار و عزیز آن خطه‌ی ارزشمند و به همه‌ی ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و جامعه‌ی علمی گیلان و به‌طور ویژه به خاندان محترم و بازماندگان گرامی ایشان تسلیت میگویم. وزانت علمی و آراستگی اخلاقی و متانت و ادب رفتاری در آن روحانیِ محبوب سرمایه‌ای معنوی برای گیلان بود و فقدان آن خلائی است که به توفیق الهی و به همّت دانشوران باید جبران شود انشاالله. رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت مینمایم.

سیّد علی خامنه ای
۲۲ خرداد ۱۳۹۴

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید حجت عارفی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    جالبه رهبری می نویسند حجت الاسلام و المسلمین و شما می نویسید ،‌ آیت الله، کی می خواهید یاد بگیرید که این عناوین را الکی خرج نکنید و آنهارا بی محتوی نکنید و در جای خود استفاده کنید، این هم مشکلی است که گریبان ما را گرفته است که فردی به جهات مختلف مانند مسائل سیاسی و یا اینکه امام جمعه یک کلان شهر است می شود آیت الله در حالی که این عناوین در درجه اول برای مجتهیدن جا افتاده و که در شرف مرجعیت هستند باید استفاده شود،‌ این وضعیت جز اینکه این عناوین را بی محتوی کند و بعد از مدتی مراجعی مانند آقای سیستانی را به این فکر بیندازد که اصلا از عنوان آیت الله استفاده نکنند و و از کلمه مرجع برای خود استفاده کنند،‌ خواهشا کمی به این استفاده ها سر و سامان دهید.