دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
کلاس بانوان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز، از تحصیل ۹۳ بانوی طلبه در این مدرسه خبر داد.

خانم نجفی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت: مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز، در سال ۸۳ تاسیس و مشغول تربیت طلاب شد.

وی با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی جدید نیز ۲۰طلبه دیگر در این مدرسه پذیرش می شوند، افزود:بانوان طلبه مشغول به تحصیل در این مدرسه در مساجد ،ارگانها و نهادها به تبلیغ امور دینی می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز ، با اشاره به اینکه در این مدرسه علاوه بر برگزاری کلاس های اخلاق هفتگی، کرسی های آزاد اندیشی و مسابقات فرهنگی نیز اجرا می شود، بیان داشت: طلاب با اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتی در ایام سال مناسبت های مختلف را گرامی می دارند.

نجفی از برگزاری کارگاهها و دوره های پژوهشی در این مدرسه خبر داد و گفت: امیدواریم با اختصاص اعتبار بیشتر برای امور پژوهشی بخشی از مشکلات پژوهشی در مدارس علمیه رفع شود.

وی، با اشاره به اینکه امروز باید بانوان طلبه و مبلغان در آگاهی بخشی امور دینی به جامعه تلاش کنند بیان داشت:وجود مبلغان در جامعه به عنوان افرادی که کلام آنها دارای نفوذ بالایی برای اثرگذاری در رفتار و عملکرد افراد جامعه است، می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه نیز تاثیر بسزایی داشته باشند.

نجفی خاطر نشان کرد: امروز مبلغان باید با استفاده صحیح ،مفید و گزینش شده در محتویات تبلیغی خود تلاش کنند و ضمن شناخت مخاطبان، با توجه به شرایط اصول تبلیغی خود را ارائه دهند و  برای موفقیت در امور تبلیغی خود باید تصویر روشنی از اهداف تبلیغی داشته باشند و تبلیغ آنها در جلوگیری از ناهنجاریهای اجتماع اثر بخش می‌باشد .

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز همچنین با اشاره به اینکه مبلغان باید نیازهای مخاطبان را شناسایی کنند گفت :شناسایی نیازهای مخاطبان می تواند کمک شایانی بر عملکرد تبلیغی مبلغان داشته باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha