چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 351798
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
حیدرازده کانون های مساجد خراسان رضوی

حوزه/ مسئول کانون های فرهنگی مساجد استان خراسان رضوی، گفت:مساجد محل رفع اختلافات و پایگاه اطلاع‌رسانی پیرامون مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و احکام هستند و باید به آنها بیش از پیش توجه داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تایباد، مراسم دهه بهداشت و نکوداشت مساجد و برنامه ریزی برنامه های ماه مبارک رمضان با حضور فرماندار، امام جمعه، روحانیون روستاها و ائمه جماعات مساجد و اعضای هیئت امناء مساجد شهر و روستاهای تایباد در مسجد ابوالفضلی (ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حیدر زاده ، مسئول کانون های فرهنگی مساجد استان در این مراسم تصریح کرد: در حال حاضر مساجد به دنبال احیاء سنت های دین هستند، اما باید یک نقش دیگر را نیز در دستور کار خود داشته باشد و آن انتقال و ارتقاء مفاهیم فرهنگی متناسب با شرایط روز است و این مهم توسط امام جماعت مساجد محقق می‌شود.

وی گفت: مساجد محل رفع اختلافات و پایگاه اطلاع‌رسانی پیرامون مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و احکام است.

وی در پایان، ماه مبارک رمضان را ماه نزدیکی دلها به یکدیگر دانست و خواستار توجه بیشتر هیئت امنای مساجد به آماده سازی مساجد جهت ماه مبارک رمضان شد.

در ادامه این مراسم، حسین شرافتی فرماندار تایباد هم در سخنانی با تأکید بر جذب جوانان و ایجاد بستر فرهنگی لازم برای مردم افزود: نباید سنگر اسلام را در دست دشمن قرار داد؛ امروز ایران بعنوان پرچمدار نهضت بیداری اسلامی، افزایش امنیت در کشور و هراس در دل دشمنان را بوجود آورده است و این امر مایه افتخار نظام و سردرگمی دشمن است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha