جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
کد خبر: 352004
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
حجت الاسلام علیرضا طاحونی - تیران و کرون

حوزه/ باید زمینه های جذب جوانان و نوجوانان به مساجد فراهم شود و بهترین فضاهای مساجد به جوانان و نوجوانان اختصاص یابد تا تربیت دینی با کیفیت بهتری انجام شود.

حجت الاسلام علیرضا طاحونی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» دراصفهان با تبریک حلول ماه ضیافت الهی، اظهارکرد: جذب مردم و به ویژه نسل جوان و نوجوان به مسجد بسیار مهم، ارزشمند و ضروری است.

وی با تاکید بر این که باید زمینه های جذب جوانان و نوجوانان به مساجد فراهم شود، تصریح کرد: باید بهترین فضاهای مساجد به جوانان و نوجوانان اختصاص یابد و رفتارها مورد پسند این قشر باشد، لذا هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد باید فضای روحی جوانان و نوجوانان را بشناسند و آن ها درک کنند.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: اگر هیئت امنا و روحانی مسجد مورد پسند نسل جوان و نوجوان قرار گیرند، آن گاه آن ها با مسجد و برنامه های آن انس می گیرند و تربیت دینی با کیفیت بهتری انجام می شود.

حجت الاسلام طاحونی، با اشاره به این که رفتار احترام آمیز با جوانان تاثیر فراوانی در گرایش آنان به معارف دینی دارد، تصریح کرد: اگر خانواده ها رفتاری متناسب با سن فرزندان خود داشته باشند، ارتباط فرزندان با خانواده ها به خوبی برقرار می گردد و والدین در زمینه تعلیم مفاهیم دینی و اجتماعی بهتر و موفق تر عمل می کنند.

امام جمعه تیران اصفهان تاکید کرد: هر چقدر رفتارمان با فرزندان و نسل جوان و نوجوان نیکو و خوب باشد، بهتر در دل آنها نفوذ پیدا می کنیم و می توانیم مفاهیم دینی را انتقال دهیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha