یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 352156
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
مبلغان

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مبلغان باید معارف دین را به صورت مستدل و با استفاده از متن قرآن و سخنان معصومین ترویج دهند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده در جمع روحانیون و مبلغان اعزامی به بخش کهک قم اظهار کرد: اگر می‌خواهیم سخنان ما بر مخاطبان تاثیرگذار باشد اول باید خودمان عامل به دستورات دین حتی مستحبات آن باشیم و دوم اینکه معارف و احکام اسلامی را مستدل و با تکیه بر آیات قرآن و سخنان معصومین بیان کنیم که شبهه‌ای برای مخاطب پیش نیاید.

وی گفت: سبک زندگی اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری را از منظر آیات و روایات معصومین تبیین کنیم و همه مردم را به شعار امسال که همدلی و همزبانی است دعوت کنیم و از اختلاف افکنی که آرزوی دشمنان است، بپرهیزیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از مبلغان دینی خواست که موضوعات روز نظام اسلامی مثل ولایت فقیه، تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی، مذاکرات هسته‌ای، ارزش و جایگاه شهدا و دفاع مقدس و خطر تکفیری‌ها و داعش را برای مردم تبیین کنند.

حجت‌الاسلام نجاریان‌زاده رسالت طلاب علوم دینی را در راهبری جامعه بسیار مهم دانست و تاکید کرد: مردم ما به روحانیت علاقه دارند و رفتار عملی روحانیون بهترین شیوه تربیتی و تبلیغی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha