دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت الاسلام فاضلی - تبلیغات اسلامی کرمانشاه

حوزه/ رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت بهره گیری از لیالی قدر، گفت: شب زنده داری و احیای شب های قدر از مهمترین اعمالی که سرنوشت بشر را رقم می زند، باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه  با تاکید بر ضرورت استفاده از ضیافت الهی، اظهار داشت: انسان از جایگاه ویژه و والایی نزد خداوند برخوردار است، از این رو برای متعالی شدن و دست یافتن به جایگاه حقیقی و قرب الهی، باید از فرصت طلایی ضیافت الهی بهترین بهره برداری را نماید.

وی با اشاره به این که این ماه فرصتی بسیار مناسبی برای خودسازی و یافتن جایگاه حقیقی خویشتن است، ابراز داشت: باید سعی شود این فرصت مهم و ارزشمند از دست نرود و با پیوندی عمیق و واقعی، بیشتر و بهتر به خداوند متعال نزدیک شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: تمام افعال و رفتارهای انسان های مومن و روزه دار در این ماه  حسنه محسوب می شودف از این رو باید سعی نماییم که به سعادتی عظیم و بزرگ دست یابیم.

حجت الاسلام فاضلی اضافه کرد: در ماه ضیافت الهی، انسان از تمامی گناه ها و معصیت ها دور می شود و فرصتی برای وسوسه های شیطانی نیست و ارتباطی خاص و روحانی با خداوند برقرار می نماید.

وی تصریح کرد : در این ماه درب های رحمت الهی باز است و همه می توانند به سوی معبود خویش خالصانه برگردند و از دریای رحمت و مغفرت الهی بهره مند شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه در پایان با تاکید بر ضرورت بهره گیری از لیالی قدر، عنوان کرد: شب زنده داری و احیای شب های قدر از مهمترین اعمالی که سرنوشت بشر را رقم می زند، باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha