چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
پاسخگویی به سئوالات دینی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود از ایجاد ۶ ایستگاه پاسخ به مسائل شرعی با حضور روحانیون و مبلغان در ماه مبارک رمضان در مراکز پرتردد این شهرستان خبر داد .

حجت الاسلام تقویان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به  اینکه مبلغان همیشه در آگاهی بخشی به مخاطبان نقش بسزایی دارند، گفت مبلغان همیشه در ارتقا فرهنگ دینی در بین مردم پیشقدم بوده اند و مردم نیز سوالات شرعی خود را با خاطری آسوده با مبلغان و کارشناسان دینی در میان می گذارند .

وی افزود:در این ایستگاهها که در مناطق پر تردد از جمله بوستانها ،میادین ،بلوارها و ایستگاه راه آهن این شهر ایجاد شده اند مبلغان به سوالات شرعی،عقیدتی و قرآنی مراجعه کنندگان پاسخ می دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دورود با اشاره به اینکه زمان پاسخگویی به سوالات شرعی از ساعت ۲۱  تا انتهای شب خواهد بود افزود :در این ایستگاهها مبلغان خبره با بیانی شیوا و محکم به مردم خدمت می کنند .

وی یادآور شد: آگاهی از مسائل شرعی در دین مبین اسلام بویژه در ایام ماه مبارک رمضان برای مردم ضروری است و از این ایستگاه ها نیز تاکنون  استقبال خوبی صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha