دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تشییع شهدا

مدیرکل بنیاد شهیداستان کرمانشاه گفت : دفاع بی بدیل شهدا و رزمندگان ازاسلام و ولایت در پرتو پرورش مکتب قرآن حاصل شد.

حجت الاسلام هادی عسکری ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تبریک ماه مبارک رمضان و توصیه بهره گیری از لیالی قدر ضمن مهم دانستن نوع تربیت افراد اظهار داشت : شهدا پرورش یافتگان مکتب قرآن بودند و حمایت و دفاع آنها از اسلام و ولایت در نتیجه تربیت در مکتب قرآن بدست آمد.

وی گفت : شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی با قرآن مانوس و ارتباطی نزدیک داشتند بطوریکه اکثر آنها  در وصیتنامه های خود به آیاتی از قرآن کریم اشاره نموده و از آن الگو گرفته اند.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب راهنما و هدایت بشری به سمت سعادت است عنوان کرد : قرآن تنها کتاب کاملی است که به همه نیازهای بشری توجه نموده و برای راهنمایی و هدایت بشری راه حل ارائه نموده و موجب دستیابی بشریت به کمال و اوج می شود

حجت الاسلام عسگری، الگوی شهدا را آیات قرآن ذکر کرد و گفت : این افراد با تمام وجود و از جان و دل از تمامی پست هاو دلبستگی های دنیوی دل کنده و برای دفاع از قرآن و اسلام عازم میدان جنگ و جهاد شدند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : تنها بواسطه اعتقاد و ایمان به وعده های خداوند که درقرآن کریم ذکر شده این ایثار و از خودگذشتگی بدست می آید.

  وی تصریح کرد: باید فرزندانمان را با فرهنگ قرآنی تربیت کنیم تا همه ارزش ها از جمله ایثار و شهادت  در جامعه نهادینه شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha